Sunday, March 6, 2011

salahkah aku..._the muffin

huh....nostalgia btul lagu nie......korang ingat lagi x lagu nie...tp band the muffins  famous jap je, sbb dorang x serasi..tue yang eyra tau la...cite nie penah kejap kuar pasal dorang kat rancangan wanita hari ni.....tue yg anak panah tue...tunjuk kan yg band nie dah di bubarkan....hmm tue je ulasan eyra...nak tau lebih..korang leh la click2 guna ujung jari kat google ehh..:)
eyra x der idea......korng nynyi la ehh...kot2 lagu nie der yg mengusik kisah2 korang yang lepas...(@_@)..bleh la flashback balik..heheh..tp jgn sedih2...nnt cepat tua.....:P

lirik -salahkah aku (the muffins)
Tak seindah
Hari hari yang ku idamkan
Untuk bersamamu
Tiada lagi ruang
Dihatimu
Untuk ku curahkan segala
Apa yang ku rasa
Tapi kau tak percaya
Siapa ku dihatimu
Hanya mengganggu hidupmu
Maafkanku
Aku tak berdaya
Membahagiakan kamu
Tiba saatnya
Ku kan pergi jua
Mengakhiri segalanya
(Korus)
Salahkah ku
Hanya mahu menyintaimu
Salahkah aku
mendekati hatimu itu
Salahkah aku
Sekadar menemani dirimu
Salahkahku
Ku tak bisa meninggalkanmu

0 comments:

Post a Comment