Wednesday, March 23, 2011

indahnya andai

indah nya andai aku mendapat cinta
cinta dari seorang jejaka
yang mencintai aku
tapi dia lebih mencintai yang Maha Esa
dan dia membawa aku ke arah itu


indahnya andai aku mendapat rindu
rindu dari seorang jejaka
yang merindui aku
tapi dia lebih merindui yang Maha Esa

dan dia membawa aku ke arah itu


indahnya andai aku mendapat kasih
kasih dari seorang jejaka
yang mengasihi aku
tapi dia lebih mengasihi yang Maha Esa

dan dia membawa aku ke arah itu


indahnya andai aku mendapat bimbingan
bimbingan dari seorang jejaka
yang membimbing aku
tapi dia lebih membimbing diri nya untuk terus sujud dan bertakwa pada yang Maha Esa
dan dia membawa aku ke arah itu

indahnya andai semua itu kian terukir dalam jiwa kekasihku
hidupku akan terlakar dengan lebih sempurna...

0 comments:

Post a Comment