Tuesday, February 15, 2011

masak masak.....

ermmm.. x der mud lagi nk sambung cite main-main cinta zaman sekolah...supposedly dah part 8 dah......so untuk dapatkan mud nk create cite tue...eyra g dapo...main masak2 ....eheeee....tgk cam bnyak je syur kat peti sejuk tue...eyra pn konon2 rajin la nk masak(padahal mak yg suruh masak)...........sambil dlm kepala nie..tgh mencari ilham wat puisi..............eyra de dengar satu lagu nie....dr blog kawan eyra..ok gak la lagu err....tp x tau sape yg nynyi............nie lirik err.....ntah brape kali eyra dengar...untuk capture lirik lagu nie.......

kalu nk dengar lagu nie...g la kat blog kwn eyra ....

http://misslepamicha.blogspot.com/2011/02/life-is-just-mirror-and-what-you-see.html

aku duduk sendirian di kamar ku
menangis kesepian kerna mu
kau tinggalkan aku
kau cari yang lain
tergamak mu
merobek hati ku.....

tapi setelah kau pergi...aku..
mendapat lebih baik dari mu...
dia hargai aku..dia sayangi aku....
lebih daripada mu........

aku ingin kau tau bertapa aku gembira...
tidak lagi bersamamu...
namun pasti nya nanti kau akan sedari...
yang kau perlu cinta ku....

sepanjang dengar lagu nie (ntah brape kali ulang ntah)......siap la 3 jenis lauk yang eyra masak.....ermmm...cedappp.....(puji diri sendiri..^_^)


nie telur dadar pedas...eyra campurkan dengan cili....ermm...






nie lak....tumisan taugeh ngn cili besar.....
eyra masak...masakn  kg je......
masakan org jawa......(^.*)


eee
ha...nie...sup kanak2 rebena....
sbb sup nie x cukup bahan.....
eheh....sup asal boleh la....heee:p

1 comments:

MiCha said...

ehe...Tq Micha nk ucap kn coz like lgu blog Micha...actually lgu tu fav Micha coz ada kaitan dgn Micha..huhuhuu..lgu by Melda Ahmad..tajuk Putus..nice kn..neway..hope Ira hepi2 k..life goes on..hihiii...nice meal yaa dear..nnt msak utk kite k..miz u..muaaa

Post a Comment